Privé-sauna – veelgestelde vragen

  1.  Wat is er in de prijzen inbegrepen? Al onze prijzen zijn steeds inclusief handdoeken, badjassen, slippers, shampoo, douchegel, scrubs, bodylotion, haardroger en stijltang. Hapjes en dranken zijn niet inbegrepen, tenzij u een bepaald arrangement boekt waar dit wel inclusief is.

  2. Zijn jullie enkel privé-sauna?  Ja, wij zijn geen publieke sauna.  Wij beschikken over 3 privé-units met alle faciliteiten.

  3. Zijn jullie altijd open?  Ja, gans het jaar door, alle dagen van de week van 9u ’s morgens tot middernacht.  Enkel op kerstavond 24 december zijn we uitzonderlijk gesloten vanaf 18u.

  4. Zijn de prijzen hetzelfde voor beide privé-units?  Neen.  Privé-unit Koan en Yakarta zijn hetzelfde geprijsd en privé-unit Ibiza heeft een andere prijssetting tgv de grootte en faciliteiten van deze unit.

  5. Ben ik verplicht een voorschot te betalen en waarom?  Er wordt steeds gevraagd een voorschot te betalen via overschrijving.  U krijgt hier 7 dagen de tijd voor na boeking.  Indien u alles ter plaatse wenst te betalen, vragen wij creditcardgegevens ter garantie.  Hier wordt niet van afgehouden, deze dienen enkel ter garantie in geval u laattijdig zou annuleren of niet zou komen opdagen.  In dat geval wordt het volledige sauna-bedrag in rekening gebracht.  Het voorschot is noodzakelijk aangezien wij te veel met no-shows geconfronteerd worden.

  6. Is laattijdig verplaatsen hetzelfde als laattijdig annuleren?  Ja, omdat de gevolgen voor ons hetzelfde zijn.

  7. Zijn mijn creditcardgegevens voldoende beschermd?  Ja, deze worden nooit opgeschreven en worden rechtstreeks ingebracht in ons boekingsysteem.  Na uw betaling ter plaatse verdwijnen deze gegevens automatisch uit onze bestanden.

  8. Kunnen we ter plaatse betalen met een kredietkaart?  Ja, wij aanvaarden cash, Bancontact, Visa en Mastercard.

  9. Mogen we eigen dranken en/of maaltijden meebrengen?  Neen, dit is niet toegelaten.  In uw privé-unit is een minibar voorzien met frisdranken, wijnen en champagnes en een menukaart met allerhande snacks en kleine maaltijden.  Dit kan ter plaatse besteld worden via een interne telefoon en wordt doorgegeven via een doorgeefluik.

  10. Mogen we een bikini of zwembroek dragen?  U verblijft in een privé-unit, dus dit is eigen keuze.  Dit wordt evenwel AFgeraden ter bevordering van de waterhygiëne.

  11. Kan er apart betaald worden?  Per privé-unit is het 1 rekening.

  12. Zijn honden toegelaten?  Neen

  13. Is er een parking?  Ja

  14. Is er een overdekte privé-parking?  Ja, op voorhand te boeken tegen betaling.

  15. Hebben jullie cadeaubons?  Ja, aan te kopen ter plaatse of online.

  16. Is de zaak toegankelijk voor personen met een handicap?  Ja, alle privé-units bevinden zich op het gelijkvloers en er zijn ook aangepaste toiletten.

Voor verdere inlichtingen kan u terecht op onze website.

COVID-19: Update 28/10/2020: Conform het Ministerieel Besluit van 28/10/2020 ten gevolge van strengere Corona-maatregelen, is Parein Privé Sauna genoodzaakt de deuren te sluiten vanaf 29/10/2020, voorlopig al t.e.m. 13/12/2020.  Alle klanten die in deze periode een boeking hebben zullen persoonlijk gecontacteerd worden.  Mogen wij vragen om geen telefonisch contact op te nemen en uw vragen per mail te richten aan reservatie@sauna-parein.be.  Hartelijk dank voor jullie steun en begrip!  Dat doet ons ongelooflijk veel deugd!